İçeriğe geç

181 Görevi Nedir

Alo 181 nelere bakar?

Vatandaşlarımıza, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüklerine başvurmadan, Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden, doğrudan Bakanlığımızla iletişim kurma ve sorunlarını çözme imkânı verilmelidir.

181 ne için aranır?

Hafta içi her gün 08:00 ile akşam 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayarak; görevli personel yardımıyla Tapu Müdürlüğü’nde işiniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro hakkında bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

181’e ne şikâyet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Alo 181 işe yarıyor mu?

Riskli yapılar, risk alanları ve rezerv alanlar hakkında bilgi veren ALO 181 Danışma Hattı, aynı zamanda yeniden yapılandırma sürecinde ortaya çıkan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesi ve çözüm aranması amacıyla da kullanılabiliyor.

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

İhbar ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince, sosyal güvenlik müfettişleri ve soruşturmayı yürüten kurum yetkilileri tarafından isminiz gizli tutulacak ve ifşa edilmeyecektir.

Alo 181 nereye bakar?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

181 niye arar?

Çevre Yönetimi başlığı altında hava, su, toprak, atık, gürültü ve deniz kirliliği ile ilgili şikayetleri alan ve vatandaşlara şikayet ve ihbarların sonuçları hakkında bilgi veren çağrı merkezi, ayrıca kentsel dönüşüm ve tapu-kadastro konusunda da bilgilendirme hizmeti sunuyor. Bilgilendirme ve randevu alma.

Alo 181 hangi saatlerde çalışıyor?

Vatandaşlar, kentsel gelişim ve çevre ile ilgili şikayet ve bildirimlerini ALO 181 çağrı merkezine iletebilirler. ALO 181 çağrı merkezi 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü olarak kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi talepleri başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her türlü konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Gürültü için polis aranır mı?

Gürültülü eğlence mekanlarını polise bildirebilir veya bireysel şikâyetlerde polisi arayarak TCK 183 kapsamında işlem yapılmasını talep edebilir veya hukuk mahkemesinde dava açarak gürültünün durdurulmasını talep edebilirsiniz.

181’den randevu nasıl alınır?

Taşınmaz sahibi veya yetkili temsilcisi, Tapu Müdürlüğümüze Alo 181 çağrı merkezimizden telefonla veya Genel Müdürlüğümüzün internet sitesi üzerinden randevu alarak işlem yaptırabilir.

Komşumu nereye şikayet edebilirim?

Polise komşu şikayeti yapmak için yerel polis karakolunuza başvurabilirsiniz. Şikayetinizi telefonla, yerel yönetim web sitesi aracılığıyla veya doğrudan dilekçe yoluyla yapabilirsiniz. Gürültü, kirlilik veya yapı yönetmelikleri gibi nedenlerle polise komşu şikayeti yapabilirsiniz.

Alo 183 işe yarıyor mu?

183 numarası günün 24 saati hizmetinizdedir. Bu, acil bir durumda, günün 24 saati sizin için hizmetinizde olduğumuz anlamına gelir. Şiddete ve istismara maruz kalan kişilerin bunu ne zaman yaşayacağını asla bilemezsiniz, bu nedenle bu numara aracılığıyla her zaman destek alabilirsiniz.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığına nasıl ulaşırım?

Mustafa Kemal Mahallesi 2082. Sokak No: 52 Çankaya/Ankara.0 (312) 410 78 00.

Çevre Şehircilik Bakanlığına neler şikayet edilir?

1. Duvar, çit, parmaklık, tel örgü, hendek, direk ve benzeri engeller dikmek. 2. İzinsiz veya izin şartlarına aykırı olarak kum, çakıl vb. kullanmak. 3. Moloz, toprak, cüruf, çöp gibi atık ve artıkları atmak.

Alo 181 hangi saatlerde çalışıyor?

Vatandaşlar, kentsel gelişim ve çevre ile ilgili şikayet ve bildirimlerini ALO 181 çağrı merkezine iletebilirler. ALO 181 çağrı merkezi 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

181 niye arar?

Çevre Yönetimi başlığı altında hava, su, toprak, atık, gürültü ve deniz kirliliği ile ilgili şikayetleri alan ve vatandaşlara şikayet ve ihbarların sonuçları hakkında bilgi veren çağrı merkezi, ayrıca kentsel dönüşüm ve tapu-kadastro konusunda da bilgilendirme hizmeti sunuyor. Bilgilendirme ve randevu alma.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı neye bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskan, çevre ve yapılaşma ile ilgili mevzuatı hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bursa escort şişli escort Gaziantep Erotik Masaj Yapan Escort